Matte???

Jag hjälpte syster med hennes projektarbete innan idag. fossto var också med på en hörna genom telefonen. Tack vare oss kommer hon få MVG. Oj vad snälla vi är.
Sitter och käkar av systers chips som hon råkade glömma inne på mitt rum. Jag ser det som en tack-för-hjälpen-gåva från henne. Det har hon säkert inga problem med att acceptera.

Jag ska inte upp till Kralstad om en vecka. Men om fyra. Och om tre veckor så blir det middag. (Självbetald om jag får bestämma. Vilket jag säkert inte får)

På fyra månader har jag läst en bok och gett biblioteket ungefär 120 kronor. Det är två/tre pocketböcker i vilken affär som helst.
 
Nu ska jag gå och se hur fattig jag är och hur mycket jag har över till en vårjacka som jag ändå aldrig kommer få tag på. Stackars mig. Ingenting går ihop idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0